tirsdag 8. desember 2009

Slakter tv2 - Kåfjord i NFF slakter Tv2.no

Kåfjord slakter TV2 Dokumentar. Han mener dokument 2 begår alvorlige overtramp. TV2 lager Dokument 2 om maktkampen i NFF, og de vet ikke hva de snakker om sier sier Kåfjord. Han mener videre at dette er uverdig og belastende for NFF ansatte.

Nå bør kanskje NFF se hva TV2 gjør og hvordan de jobber. De vinkler alt negativt for å selge - t.o.m sine partnere behandler de slik - når skal NFF lære og når vil NRK overta fotball avtalen?

Les mer om saken her: http://fotball.fvn.no/eliteserien/article154331.ece

TV2 Prøver Giske vri.
Uten Trond Giske ved roret spørs det om Staten vil stå som garantister for at TV2 får sine milioner de mener de skal ha fra komersielle aktører i et marked med fri konkurranse, skriver redaktør Magne Lerø. Nå trenger TV2 pengene, og de truer med å fjerne sine nyheter om garantien ikke kommer.
TV2 Gruppen går vel ikke helt på skinner om dagen. Nå mister først 100 sin jobb så trekker mange annonsører seg fra TV2

Les mer her: http://www.ukeavisenledelse.no/meninger/redaktorens_mening/20091208/tv-2-prover-giskevri/

Man kan også lese om de som har sluttet å røke i dagens tv2.no
Dette er Signe Tynning, Kristin Nelvik og Øystein Løwer. De har klart å holde seg unna, men Øystein Løwer har begynt med fest røyking. Han har derfor definert at et glass rødvin er fest og at derfor røyken kan taes i denne forbindelse. Ikke rart vina ofte står på bordet hos Løwer. Ut fra denne handling og mening hadde det vært gøy å målt ut Øystein Løwer`s IQ.

45 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke avtalen med nff og tv2 vil vare så lenge. Nff har sett hvordan de jobber og det vil ikke lønne seg på lang sikt å ha noe med tv2 å gjøre. Tv2 mister nok toppfotball avtalen, men de vil nok sende mye engelsk og tysk fotball fremover isteden.

    SvarSlett
  2. Jeg tenker på annonsørene til tv2 - de er faktisk de som bør skammmmmmme seg her. Å holde kunstig liv i et slikt dritt firma som bare er ute etter negativitet. Nei takk til tv2.

    SvarSlett
  3. tv2 sender fine programmer. Jeg like tv2 bonderomanantikk.

    SvarSlett
  4. Det var vaktbikkjen sin :) to måneder for sen.

    SvarSlett
  5. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article289645.ece

    SvarSlett
  6. TV2 skal si opp resten av sine ansatte også.

    SvarSlett
  7. Sjekk tv2 hjelper deg testen med disse PET dyra som er så populære. TV2 gikk ut og sa det var farlige, men nå er det bevist at de ikke er ferlig likevel. Da svarer TV2 med ingenting, hvorfor ikke beklage da? Dritt folk er det dere er. Dere har en ovenifra og ned tone som folk begynner å bli lei. Møkka kanal.

    SvarSlett
  8. Sjekk dagens tv2 sending om Obama. Dramatikk, Glede, Sorg og Entusiasme i en og samme sending. Vi fryder oss med og går rett på smellen. Det er ikke så mye glede, sorg, entusiasme og dramatikk, men det er TV2 som lager dette for at vi ikke skal forsvinne fra tv kassa. De har planlagt dette til minste detalj for å lage en kunstig sending om at det skal skej så mye i dag bare du sitter litt til. Hør hvordan de legger dette opp. Når reklamen kommer sier de at rett etter pausen så skal det skje XXXXXX – Om du følger Obama så sjekk nrk.no

    Jeg er glad at noen tar bladet fra munn og gidder å si hvordan tv2 jobber. Bra side dette her.

    SvarSlett
  9. ler meg fillllllllllllete. Moro å lese. Kanskje litt drøyt.

    SvarSlett
  10. Dette har tv2 godt av. De har lurt mange av oss til å kjøpe dårlige fotball sendinger, og ingen av oss har fått pengene tilbake heller.

    SvarSlett
  11. Ha ha - mange som ikke har fått pengene tilbake ja.

    SvarSlett
  12. Ja skyld derer selv - vgtv var best

    SvarSlett
  13. At tv 2 kan holde på slik ? Jeg tror nok flere og flere slutter å bruke tv 2 som kilde når de ser hvordan de jobber.

    SvarSlett
  14. Hvorfor ser dere på TV 2 hvis det er så dårlig? Hvorfor bryr dere der om TV 2 hvis det er så dårlig? Patetisk blogg.

    SvarSlett
  15. Ja enig - ingen vits å se på tv2 dritt de viser uansett. Denne blogg gir bare taperne enda mer publisitet

    SvarSlett
  16. Jeg kjenner Øystein Løwer og det er ikke bare vannlig røyk han drar i seg. Det er ikke lenge siden vi hadde treff med gamle gutta, og da gikk det i hasj også. Faen ØL du klarte ikke å slutte nei? Sees rett over Jul.

    SvarSlett
  17. Løwer ser da ikke så koko ut, sjekk linken: http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98ystein_L%C3%B8wer

    SvarSlett
  18. Jeg gikk på skole med Øystein i France, og der røyka vi litt, men det har vel alle gjort.

    SvarSlett
  19. TV2 Underholdning med TV2 hjelper deg i spisser går nå ut og skriver igjen om GO GO PETS. De gikk ut for 1-2 uker siden og sa at innholdet i disse leker var giftige, nå har produsent slått tilbake på dette – skriver bare TV2 om dette og ikke en beklagelse som de burde. La oss håpe GO GO PETS går rettens vei mot TV2 i denne sak.

    SvarSlett
  20. Kjenner en som har jobbet som selger i TV2, TV2 torget og på Nettavisen - hasj er vel ikke det farligste de bruker - tor stort sett det er kokain det går på, hverfall selgerne. Han sluttet faktisk på bakgrunn av dette.

    SvarSlett
  21. NFF er jo helt på tur her - de får selv ta kritikk for at de jobber med TV2

    SvarSlett
  22. Jeg har jobba i tv2 for deres rubrikk tjeneste TV2 Torget. Der var det vannlig å komme ”tøff i trynet” på jobben. Det var de som var tøffest og som tok mest kokain som solgte mest og var de tøffeste på kontoret. Dette ble det til og med snakket om med lederne, men ingen ville gjøre noe med det. Dette påvirket både meg og 3-4 andre så mye at vi sluttet. Lederne der slo oss i bakhodet om vi ikke ringte nok, og de kokain gutta som snakket høyt og solgte fikk mer lønn. Mulig jeg ikke er den beste selger, men noen Kokain slave eller TV2 ansatt vil jeg heller ikke være.

    SvarSlett
  23. Dette har jeg lest om tidligere på internett - tydelig at dette er et problem i salgsmiljøer desverre. TV2 burde kanskje sett seg for gode til slikt.

    SvarSlett
  24. Jeg har jobbet i tv2 og kan med hånden på hjertet si at dette er helt nytt for meg. TV2 Torget er et annet firma som driver for TV2, så der har det vært mye tull med klager fra kunder og ansatte, men ikke i tv2 direkte som det skrives om her. For meg hverfall ukjent.

    SvarSlett
  25. Dette er jo sykt. Tv2 torget er kjent i markedet og de har jo en rekke saker gående mot seg. At TV2 i det hele tatt har satt bort dette......

    SvarSlett
  26. he he - dette er ikke noe nytt. Stort sett alle som harjobbet innen media i Oslo vet om dette.

    SvarSlett
  27. tv2 jobber ikke slik, det er de ansatte.

    SvarSlett
  28. Jeg tror ikke det er så lenge tv2 har fotball avtalen lenger nå. NFF jobber med NRK og andre om dagen for å få på plass en avtale - da klippes nok Tv2 bort. Det er lett å se at TV2 er på vei ned. Se bare på tv program nå i julen. De har sendt alene hjemme 3-4 ganger på 3-4 dager, så det er tydelig at de går på lav budsjett. Jeg for min del skal si opp tv2 fra 2010 da sparer jeg over 2.000 kr + at jeg slipper å se repriser hver dag.

    SvarSlett
  29. tull, tull og tull. Mye her som ikke stemmer. At folk kan skrive så mye rart.

    SvarSlett
  30. At denne Øystein Løwer i det hele tatt har fått jobb er helt bak mål. Gikk på skole med han før han fikk tv2 jobben - mørkt på kino sier jeg bare. hans fritids aktiviteter var vel ikke helt kristene heller. Så han får nok en koprt kariere hos tv2.

    SvarSlett
  31. Tv2 er dårlig - enig i det. Nrk er bedre - ja.

    SvarSlett
  32. har jobbet der og de som ikke bruker kokain blir sett ned på. Alle som jobber der kjenner tv2 huset i Oslo som Cola huset.

    SvarSlett
  33. har annonsert gjennom deres rubrikk tjeneste og det ga oss ingen ting. Jeg fikk heller alldri sagt dette opp, så betaler fortsatt for dritten. TV2 er noen lurifakser.

    SvarSlett
  34. Boikott alle annonsører som bruker tv2 - jeg starter i dag

    SvarSlett
  35. Som media rådgiver så er det gøy å lese rundt på nett. Man kan finne alt om alle og ofte i usminket versjoner. Det er tydelig at tv2 sine holdninger til annonsører, seere og andre har gått opp for oss fleste. Det har vært lenge kjent blant oss som sitter å bruker penger for andre firmaer at TV2 spiller uærlig. At de har unnlatt tester i tv2 hjelper deg for sine kunder er også noe som er bevist flere ganger. Vårt media byrå råder alle våre kunder til å bruke andre medier enn tv2 da det akkurat dette vi er mest redde for. Skal vi ført bruke mange penger på en tv reklame for så å bli assosiert med tv2 som snart ikke har kred noen sted lenger?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvordan kan du være medierådgiver og ikke engang stave yrket ditt riktig?

      Slett
  36. ja dette er jo et bra nettsted for de som ikke liker tv2. Mye fint å lese her.

    SvarSlett
  37. Se på tv2 i kveld der tv2 nok en gang har laget en liksom historie om thailang og hører. Det er nok denne gang feil folk å tulle med tror jeg. Nå tror jeg film skaper og tv2 bør gå rolig i døra, dette oppspinnet vil bli hevnet.

    SvarSlett
  38. Så rart at alle dere som skriver om meg velger å være anonyme! Dere som gikk på skole med meg: ta kontakt! Det hadde jo vært spennende å høre alle usannheter dere smører ut her fra deres munn, og ikke fra deres anonyme fingre. Forresten er jeg dum nok til å ikke forstå begrepet "mørkt på kino". Så fram med dekoderen.

    Med kanalvalget dere har i dag, kan dere helt enkelt skifte kanal hvis dere ikke vil se på TV 2. Er det mange av dere som kjøper middagsmat dere vet dere kommer til å spy av? Set samme gjelder TV-kanaler som over alt ellers i forbrukersamfunnet.

    Så en ting til: det var ikke akkurat hyggelige kommentarer noen av dere kom med her. Noen var rett og slett dømmende. Overfor et menneske dere kanskje så sist for...skal vi si 13 år siden?

    Og til deg som skrev sitatet nedenfor: jeg jobber i TV 2 på åttende året.

    Hilsen Øystein Løwer

    "Anonym sa...
    At denne Øystein Løwer i det hele tatt har fått jobb er helt bak mål. Gikk på skole med han før han fikk tv2 jobben - mørkt på kino sier jeg bare. hans fritids aktiviteter var vel ikke helt kristene heller. Så han får nok en koprt kariere hos tv2."

    SvarSlett
  39. Går det for øvrig an å klage inn en blogg til PFU?

    SvarSlett
  40. Ja det tror jeg også, men likevel så er det mye rykter, synsing og moro lesing her som jeg er redd man ikke kommer så langt med. Uansett så tror jeg at dette bare er på gøy. Det var jo noen av innlegga her som gå litt jucy info, så skjønner at noen reagerer, men slik er jo livet.

    SvarSlett
  41. ha-ha ja dette var jo gøy å lese. Anonyme innlegg er jo internett og bloggernes mellomnavn. desverre, men slik har det blitt. At det i det hele tatt er lov å skrive inn ting om andre som ikke er sant er jo koko, men velkommen til Internett, rykter og tull.

    SvarSlett
  42. Syns det er tråkig at ansatte i et slikt stort selskap skal opperere slik. Stoff, løyn og tull. Verre er det at sjefen ikke griper inn.

    SvarSlett
  43. Nå tror jeg det er slik at kokain og hasj blir brukt av mange, så det er nok ikke slik at tv2 blir kalt kokainkanalen tv2 - man må prøve å se dette litt ovenifra. Det at noen som jobber i tv2 har jobbet sol hasj selger er kanskje litt verre, men husk dette er bare en blogg, så selv om det står her er det ikke sikkert det er sant.

    SvarSlett