fredag 19. februar 2010

OL og doping

Tro de den som vil. Nå har tv2 sendt ned Gerhard Helskog til OL i Canada for å avsløre doping bruk. Jeg mener da helt klart at tv2 har prøvd på tilsvarende før. Mener klart å huske novebmer 2002 var meget pinelig for oss normenn der tv2 ikke bare dummet seg ut med billig oppspinn for oss Normenn, men faktisk for hele Verden. Tv2 gikk ut og viste biler og påsto en rekke ting at alle hadde dopet seg - så viser det seg i ettertid å være oppspinn. Tror faktisk ikke de beklaget dette til noen i ettertid heller. Eneste grepet de tok var å kjefte på en av sine ansatte ( Gerhard ) så sendte de han til USA så han måtte jobbe der noen år - da fikk de liksom noen å skylde på. Ja ja - nå kommer det en ny doping historie fra de, blir gøy å se om de har lagt litt mer penger og tid i oppspinn historien denne gang.

10 kommentarer:

  1. Legger ved noen bra linker til saken her:

    http://www.sportidag.no/headlines/2211-ubotelig-skade-for-nasjonen-norge.html

    SvarSlett
  2. Denne saken hadde jeg helt glemt. Kanskje ikke så rart, det var jo en periode flaut å være norsk etter denne sak ble vist. Ja dette var et av høydepunktene til tv2 tenker jeg. skammer meg når jeg tenker på det. Bra at Tine som er urnorskt bruker en slik kanal å markedsføre seg gjennom - utrolig.

    SvarSlett
  3. Dette kan ikke være sant. Vær så snilllllllllle tv2 ikke dum dere slik ut en gang til - det går utover oss alle. Pleas keep off.

    SvarSlett
  4. Ja tar de en slik sak igjen er de dumme. Trodde de dumma seg nok ut sist gang jeg. Jeg har sagt opp tv2 i min rikspakke, dette sparte meg for 2.000 kr. Takk til for denne gang tv2.

    SvarSlett
  5. Ja faktisk så har tv2 dummet seg mye ut. Enten i form av billige produksjoner eller av at de fremstiller saker og folk på en helt annen måte en det som er virkelighet. De som bruker tv2 som annonse vindu er vel heller ikke så seriøse.

    SvarSlett
  6. Så på tv2 nyheter nå - de sier at hver 4 normann ser tv2 nyhetskanalen hver dag - kan det stemme at de har over 1,2 mill seere hver dag? Hmmmmm, mulig jeg ikke er matematsik god, men dette kan vel ikke stemme at så mange ser på dette? ( eller de har kanskje satt noen kriterier i forkant av denne undersøkelsen at de bare spørr menn mellom 30 og 40 år eller noe:-) )

    SvarSlett
  7. ja det er helt sant at 1,2 mill ser tv2 nyhetskanalen hver dag - ha ha hvem tror på dette da? Om de har sagt dette i egen reklame bør noen stoppe de, for dette er langt LANGT fra sannheten. At noen gidder å annonsere hos de er kanskje den største feilen her. De som går på slikt sprøyt er produkt sjefer rundt i større bedrifter, sjekker de ikke tall når de får dette servert?

    SvarSlett
  8. Så klart alle lyver litt om seer eller leser tall, men er enig at dette var litt drøyt. Forteller jo litt om annonsørene der det om de går på slikt.

    SvarSlett
  9. ha ha ja den historien med ol og doping husker jeg godt. Takk tv2 for dette. lol

    SvarSlett
  10. Tv2 har nok gått fra å være en ok seriøs aktør til å bli lettere påvirket av oms og overskudd, dette påvirker alt fra program, annonsører osv, tv2 solgte seg for overskuddet. Nå er de blandt tv3 og tvNorge, det var de ikke før. Nå er det bare NRK igjen, desverre.

    SvarSlett